Vad roligt att du vill utbilda dig hos oss!
Hur anmäler jag mig?
1. Läs igenom våra köpvillkor innan du anmäler dig.
2. Kontakta oss via mail och:
- Skriv vilken / vilka levels du vill gå.
- Skriv dina faktureringsuppgifter: Namn, adress, mail, telefon och personnummer.
- Välj om du vill betala anmälningsavgiften via Swish eller faktura. Obs: denna betalas direkt vid bokningstillfället för att säkra din plats. Din plats är bokad när vi mottagit anmälningsavgiften. Du kan betala hela kursavgiften på en gång om du så önskar.
- Meddela hur du vill betala resterande summa. Denna ska vara oss tillhanda senast 14 dagar innan kursstart. Du kan välja mellan Swish, vanlig faktura, kort eller Klarna. Vill du betala med kort eller Klarna krävs det att du kommer in på salongen och betalar.
Vill du ansöka om finansiering och avbetalning gör du det direkt via Medical Finance.
Vi skickar ut praktisk information om kursstarten ca 2 veckor innan kursstart.
Hoppas vi ses snart!